50 Cent na premierze SMS Audio™ w Polsce

Amerykańska legenda rapu, Curtis „50 Cent” Jackson, gościł w Warszawie w dniach 1-5 kwietnia 2014r. Artysta wziął udział w cyklu spotkań związanych z prezentacją słuchawek SMS Audio – marki, której jest właścicielem, a której dystrybutorem w Polsce jest firma FG Poland. Podczas swojego pobytu 50 Cent spotkał się także z fanami i gwiazdami. Oto najważniejsze wydarzenia polskiej premiery słuchawek z udziałem rapera.

 

1 KWIETNIA, wtorek

Amerykański raper 50 Cent wylądował na Okęciu w godzinach popołudniowych. Razem z nim do Warszawy przylecieli m.in. managerka artysty Nikki Martin oraz przedstawiciele zarządu SMS Audio LCC (USA) – Brian Nohe i Jonathan Belson. Na lotnisku rapera przywitał tłum fanów, dziennikarzy i fotoreporterów.

2 KWIETNIA, środa

Tego dnia fani mogli zobaczyć 50 Centa na szklanym ekranie w programie Dzień Dobry TVN, w którym 50 Cent opowiedział widzom o swoich planach muzycznych i oczekiwaniach związanych z wizytą w Polsce. Następnie raper wziął udział w konferencji prasowej inaugurującej wprowadzenie na polski rynek słuchawek SMS Audio™, którą poprowadziła Agnieszka Szulim. Podczas spotkania z dziennikarzami 50 Cent przede wszystkim odpowiadał na pytania dotyczące genezy pomysłu stworzenia własnej linii słuchawek, a towarzyszący mu zespół przedstawicieli marki SMS Audio™ z USA i Polski przedstawił gamę produktów oraz plany dystrybucji na naszym rynku. Dzięki specjalnie w tym celu przygotowanym stanowiskom odsłuchowym obecni na konferencji goście mieli szansę na żywo przekonać się o jakości dźwięku płynącej ze słuchawek SMS Audio™.

Dopełnieniem drugiego dnia wizyty było spotkanie z polskim środowiskiem start-up’ów, które odbyło się w warszawskiej siedzibie Business Link. Podczas sesji „Business Mixer” przed 50 Centem zaprezentowały się start-up’y z ekosystemu Business Link. 50 Centowi najbardziej spodobał się projekt platformy integrującej dane firmy Bizlynq – wyłoniony przez rapera laureat wyjedzie do Doliny Krzemowej w ramach programu ‚READY to GO’ zyskując tym samym szansę na realizację swojego pomysłu. Doświadczenie biznesowe 50 Centa i jego znajomość globalnego rynku były świetną inspiracją dla młodych przedsiębiorców. Historia artysty pokazuje bowiem, że wytrwała praca, podążanie za trendami i wiara we własne marzenia pozwalają odnieść wymierny sukces.

3 KWIETNIA, czwartek

3 kwietnia raper zarezerwował na zwiedzanie Warszawy. Czwartek był dniem obfitującym w wiele okazji do spotkania 50 Centa osobiście. Raper m.in. zobaczył Starówkę, Nowe Miasto oraz podziwiał panoramę miasta z perspektywy tarasu widokowego PKiN. Dzień zakończyła wyjątkowa sesja zdjęciowa dla magazynu #HIRO.


4 KWIETNIA, piątek

W piątek, 4 kwietnia raper spotkał się z fanami – przed południem w sklepie Saturn w Złotych Tarasach, po południu zaś w Media Markt M1 w Markach. 50 Cent opowiadał licznie zgormadzonym fanom o marce SMS Audio™ i zaletach swoich słuchawek. Był również czas na autografy. Obydwa spotkania poprowadziła Patricia Kazadi.

5 KWIETNIA, sobota

5-dniową wizytę w Warszawie zakończyło sobotnie spotkanie z bokserami grupy Knockout Promotions i ich podopiecznymi ze Stowarzyszenia Sportów Walki Knockout Gym i Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Zielonce. 50 Cent – wielki fan boksu – w towarzystwie Krzysztofa „Diablo” Włodarczyka opowiadał młodzieży o swojej fascynacji sportem i trudnej przeszłości, którą udało mu się pokonać.

Więcej zdjęć na FB SMS Audio Poland